4 Mart 2015 Çarşamba

Mutfakta bahar Havası



Mutfaklarda bahar estirme zamanı.
Havanın güzelliği, açan çiçekler, parıldayan güneş içimizi kıpır kıpır etmeye yetiyorda artıyor bile.
Bende mutfağımda bahar havası estridim bu sene.





Duck keten denilen, su ve yağ geçirmeyen tam mutfak için ideal, bu  güzelliklerin birbirinden çok renk seçenekleri mevcut. Canlı renkleri sevdiğim için ben bu renkleri kullandım.
Metre fiyatı uygun sıkılırsam değiştiririm ;)

Aynı kumaştan mutfak önlüğü ve masa örtüsüde yaptım.
Perdeleri bir günde bitirdim. Diğerlerini parça parça tamamladım. Ufaklıktan fırsat bulsaydım hepsini bir günlük işi vardı. Sadece ben temiz iş yapmayı seviyorum. Hepsini önce teyelledim.Ütüledim ondan sonra makineye geçtim. Ama iğneleyip ütülemek daha pratik olur. Ben makinede yeni olduğum için kaymasın dedim.

Temizliği ve ütüsü çok kolay 30 derecede yıkanabilir yazıyor.
Su tutmamasını denedim .Bizim ufaklık masadan aşağıya çay döktü hiç leke bile kalmamış aktı indi aşağıya.Ama üzerinde uzun süre durursa nasıl olur bilmiyorum.
Benden bu kadar.
İyi günler....
Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

3 yorum:

  1. Harika bir değişim olmuş. Elinize sağlık. Benim de mutfak ihtiyacım var. Duck keten kumaşlara hayranım. Bir ara çok uygun denk getirirsem metre mütre değil bir iki top alacağım. Masa örtüsü, önlük, ekmek torbası, çanta, koltuk, kanepe,... evi tümden duck keten kaplayasım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanışı temizliği desenleri çok güzel ...

      Sil
  2. Kumaşı nerden aldınız acaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...