2 Mart 2015 Pazartesi

Kaneviçe Gül Tablo-Şablonlu

Kaneviçe, etamin, çarpıişi, crossstitch artık ismi ne olursa; ;) yapmak en zevk aldığım işlerden birisi.
Kışın başlarında başladım ama bir türlü bitridikten sonra buraya eklemek nasip olmadı. Asacağım duvara da tam olarak karar veremedim bende duvarda olmasa da olur deyip fotoğrafladım bugün.

 Etamin işi çok zevkli bir iş.Bilmeyenlere zor gibi gözüksede delikler arasında çarpı işareti oluşturuyorsunuz. Nette ufak bir araştırma ve birgünlük uğraşla hayli hayli çözersiniz.

 Etaminim çok ince delikliydi bu sebeple biraz zor ve küçük bir gül olsada ortaya çıkan sonuç tam istediğim gibi.
Şablonu burada. Bakarak yaptım tek fark ben çok açık renkli ipi kullanmadım. Ama siz kullanın bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...