11 Mart 2015 Çarşamba

İlkler güzeldir :) Kot etek ....

Olur mu olmaz mı ? Erken mi değil mi? becerebilir miyim, beceremez miyim? Ya kumaşı hiç edersem, ya hevesim kaçarsa filan derken şeytanın bacağını geçen hafta kırdım.
Burda dergisi Şubat sayısında gördüğüm bu eteği dikmeye karar verdim.


Fiyatı çok uygun olan kot bir parça aldım. Hiç olursa dert etmiyeceğim diye kendime de söz verdim. Çünkü huyumu biliyorum eğer olmazsa hevesim kaçabilir huzursuzlanabilirdim.
Öncelikle kendimi belli bir süre tayin etmedim. Ali Tarıkla zaten bir günde oturup bitirmeye şartlarsam kendimi stresli olacağını biliyordum. Bir kaç gün sürsede gece uykularım bile kaçsada  ortaya çıkan sonuç beni fazlasıyla memnun etti.




Modelde ki cepleri ve arkada ki koymadım ve boyunu biraz daha uzattım. Geri kalan herşeyini okuya okuya ilerledim.
Fermuar dikmeyi hiç denemediğim için benim için tam biçilmiş kaftan bir model. Fermuara gerek yok.
Kuşaklar pililileri birleştirip arkaya bağlanıyor.
İlik açmayıda öğrenmiş oldum.
Bu da üzerimde ki duruşu.
İki kere gezmeye giderken giydim bile. :)


Eğer bu modeli dikecekseniz:
1. pili payları çok geniş bence o kadar pili payına gerek yok
2.Kalıpları geniş 38 beden çıkardığım halde bol geldi. Birde pili payını az verdiğim halde
3. modelde arkadada pili var ben onu yapmadım. Dediğim gibi 38 beden zaten geniş oluyor. eğer boyunu uzun yapacaksanız arkadaki pile ile çuval gbi durabilir.
4. Ben modelini çok beğendim. Dikiş bilenler için 1 günde bile biter. :)
5. Piliinin içerisindeki açıklığa gizli fermuar dikerseniz daha rahat kullanırsınız .Otururken açılıp açılmadığını düşünüyorum.
Dikenlere kolay gelsin...
Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuz çok hoşuma gitti takibime aldım bende beklerim sevgiler.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim geldim bile :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...