14 Mart 2015 Cumartesi

Happy Weekend...


   Kapalı bir havayla girdik bu hafta sonuna. Hafta içide devam edecekmiş yağışlar.
Bu tablet kılıfı geçen hafta yaptım, bu haftaya paylaşmak nasip oldu. Cafenohut gibi birçok sitede görüyordum.içerisine metreişi elyaf koydum önce baya pofidik birşey durdu, bi hayal kırıklığı yaşar gibi oldum. Sonra ütüleyince istediğim gibi olduğunu farkettim. Bayada kullanışlı birşey oldu. Ufak not defteri telefon gibi şeyler bile konulabilir.



Yapımı çok basitti ama fotoğraflaması o kadar değil. Yaparken oğlum uyuyordu fotoğraflarken kalktı. Ne koysam alıyor minik elleri hiç durmuyor ki kuzunun.İçinin filanda fotoğraflarını çekecektim neyse artık.


............


Alitarıkla ufak bir çarşı yaptık bugün ders sonrasında. Hava çok soğuktu neyse ki oğlumum uyku saatiydi de uyudu arabasında sıcak sıcak. Bende o arada alışverişimi hallettim. Dönüş arabasına bindiğimde yağmur başladı. Tam vaktinde binmişim
.Alışveriş yaparken annem gelir hep aklıma " kızım ilk girdiğin yerde hayır vardır, gönlünü çok dünyayla meşgul etmeden al çık" derdi.Lakin bu kumaş işinde hayalindekini bulmak ne mümkün.
Mavi puanlı kumaş aldım bulut yastık yapacağım oğluma bakalım ne zamana çıkacak.

   Dekorasyon dergilerinde bu ara zigzag desenli kumaşlara rastlıyorum çok hoşuma gidiyor. Kaç tane kumaşçıya sorduysam yoktu. Aklımda onlardan kırlent ypmak vardı. Kadıköy'e filan gitmek lazım belki de. Şöyle dikişten anlayan kafa dengi birkaç arkadaş lazım bana ;)
bugünüde böyle bitirdik hamd olsun. 
Mutlu hafsonlarınız olsun..

Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

3 yorum:

  1. Mavi puantiyeli yastığı merakla bekliyorum.Tablet kıfını çok sevdim,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu takibe aldım. Benimde bir bloğum var. Ziyaretin beni mutlu edecek :) Sevgilerimle ( apaydindunyam.blogspot.com)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...