23 Mart 2015 Pazartesi

Geçen hafta nasıl geldi, hafta sonu nasıl bitti.

Geçen hafta nasıl geldi, hafta sonu nasıl bitti anlamadım ki. bloğa eklenecekler listesi aldı başını gitti.
fotoğraflar, yapılacaklar, düzenlenecekler. Bu ara birde yolculuk telaşı. yorulmuş bir ben var ama dönüp baktığımda bir işte yapmışlığım yok.


 Elimde mavi motiflerden olaşn bir kırlent fkri var. Baya bitirdim motifleri, akşamları ne yaparsam artık.İlerliyr bakalım.
havalar kasvetli. Kış ağır geçti bahar bir türlü gelmek bilmiyorum. Herkes dört gözle bekliyor bu sene.
Hayırlar getirsin bu hafta. Mutlu mesut geçsin inşallah...
Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

3 yorum:

  1. motifli işleri seviyorum hepte aklımda ama birleştirebilir miyim bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar. Blogunuz yeni açılan moda sitemize eklenmiştir. Böylece site trafiğiniz daha hızlı artacaktır. Başarılarınızın devamını dilerim. Blogunuzun bağlantısına buradan ulaşabilirsiniz>> Bebeğim Uyurken

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...