7 Mart 2015 Cumartesi

2015 in Rengi Marsala...


 Öyle modayı ve moda renkleri yakından takip eden birisi değilim. Ama bu senenin rengine kayıtsız kalamayacağım.
İsmi marsala imiş. Bordo mürdüm karışımı bir renk. Şampanya kırmızı deniyor ama bence alakası pek yok.
 Evim dergisi de bu ay bahar renginize karar verdiniz mi? başlığıyla çıkınca.
 Krem koltuklarıma güzel değişik renkli minderler ve bir fon perde ile salonda farklı bir etki bırakmak istiyorum. Bunun için marsala rengini deneyebilirim.
Aşağıda ki fotoğrafı nette buldum.
 Gayette hoş duruyor.

  Bu sene ufak bütçeyle salonumda bir değişiklik yapmak istiyordum.Minderler ve perde bu işi görür. Bir iki de aksesuarla çok bütçe ayırmaya gerek kalmadan güzel bir değişiklik yapabilirm.
Aklımda ki diğer bir renkte koyu yeşil.
Benim koltuklarım çok açık krem değil o nedenle açık tonlar pek gitmiyor koyu uç tonlar denemem  lazım. Karar verirde alırsam burada da paylaşırım. Bu rengi bulurum inşallah.




Bu rengi diğer kullanacağım alan kıyafet sanırım.
Uzun zamandır bordo renkli bir etek dikmek istiyordum. "Burda dergisi" bu ay plikaşe çok güzel etek kalıpları vermiş.
 Bu renk etek çok ağır ve hoş duruyor. 
Bu renk hakkında
 Ne dersiniz ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...