17 Şubat 2015 Salı

Kalp motifli Duvar süsü

Geçen haftadan beridir elime pek elişi aldığım söylenemez. Bir önceki postumda söylediğim gibi bu haftaları kitap okumaya ayırdım.
Rasim Özdenörenin kitabını bitirdim.




Cevdat Said 'in Bireysel ve Toplumsal Değişmenin Yasaları kitabı bu hafta elimden düşmedi desem yeri. Hayran olunası güzellkte bir kitap. Karşılıklı otursak ben sorsam o cevaplasa ancak bu kadar tatmin olabilirdim. Kuran ve Hadis kaynaklı öyle güzel anlatıyor ki meseleleri.
Osmanlıca tabi baş köşede bu hafta öğrenmeye devam. Said Nursinin Küçük sözler kitabını çözmeye çalışıyorum.
Her geçen gün kendi dilimize kendi sözcüklerimize ne kadar yabancı olduğumu görmek üzüyor beni.

Ben ve elişisizlik tabi ne mümkün. Evdeki ipleri güzel güzel kalp motiflere çevirdim.








Çok kolay bir model yarım günde bitrebilirsiniz. Granny square ile başlanıyor ve üst kısmı sık iğne ve dolguyla kalp şekli veriyor.
Peki ben bu güzellikleri ne mi yaptım.


 Renksiz duvar ünitesine renk verdim. Uçaklar Gemiler tabiki eşimin. Bu renkli şeyleri gördükten sonra ki tavrı ne olur onu bilmiyorum. Eğer hoşlanmazsa başka bir duvara yapacağım artık başka çare yok.
Ama şahsen ben çok beğendim. Salona da ayrı bir hava kattı.Ne dersiniz?

Yapmak isterseniz kolay gelsin .
Yorumlarınızla da beni şenlendirmeyi uuntmayın ;)
Had sağlıcakla....

2 yorum:

  1. Eşinizin siyah- beyaz köşesine renk gelmiş :)
    Blogunuzu etkinlikte görüp gelmiştim. Takipteyim, bana da buyurun, umarım blogumu beğenirsiniz :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...