9 Şubat 2015 Pazartesi

Happy Week...

 Merhabalar;

Yine güzel ve kapalı bir pazartesi var karşımızda.
Hafta içi kar bile yağabilir deniyor.
Sabah havalandırmak için camları açtım baya bir soğuk geliyordu. Kar gelebilirmiş bu hafta. Hava değil biz soğuk olmayalım, sıcacık karşılayalım eve gelenleri, sıcacık karşılasın gittiklerimiz bizi :)




Hava şartları böyle olunca oğluşumla evde takılıyoruz bu ara. Sıkılmadık desek yalan olur. Ben zaten gezmeyi seven insanım, oğluşumda en az benim kadar sıkıldı.
Enerjisinin en yoğun olduğu şu günlerde Parka gitmek ne güzel gelirdi ona. Arada bir dışarı çıkartıyorum ama fazla sürmüyor bu. Haliyle evde atmaya çalışıyor o enerjiyi.Ne kadar atabilirse tabi.

Bu hafta elişi projelerini bir kenara bıraktım. Yapacak listem çok kabarık olsada kitap okumayı bırakamam. Elişi isteğim her geldiğinde kitabımı alıyorum elime. Bitmek üzere, not alıp burada detaylıca anlatmayı istiyorum.
Kitap beni benden aldı desem yeri her ne kadar yazarı eksiklerim var bu kitapta dese de tam şu günlerde ki düşüncelerime ışık tutuyor.

Bir katap daha var onuda okuyup
kalabalık dikiş masama geçebilirim. Havanın düzeldiği ilk fırsatta da kumaş alacağım sanırım. Burda dergisinin Şubat sayısında tam benlik şeyler var bakalım belki güzel sonuçlarla gelirim buraya.

Hadi bakalım selam ve dua ile... ;)


Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

4 yorum:

  1. ilk cemre düştü ha gayret bahar yakındır biraz daha sabır diyorum kendi kendime .. nede olsa kışın sonu bahardır..ufacık bir kumaş alışverişi yapmayı bende istiyorum bu arada dikiş makinelerimiz aynı :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum makinemden ,yeşilde favori rengim olunca tam benim için yapılmış gibi olmuş :)
      siz ne zamandır kullanıyorsnuz..

      Sil
    2. bende bir yıldır kullanıyorum çok kalın kumaşları dikmiyor ben beceremiyorum belkide ayarlarını falan .. ama yinede anlaşıp gidiyoruz şükür

      Sil
    3. Çok kalın olunca dikmiyor evet. Ben kot iğnesi aldım geçenlerde de denedim çok kalın bel kısımlarını bile dikti

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...