27 Şubat 2015 Cuma

Erkek misafire menü

 Eşimin haftalık ders grubu geçen pazartesi bizde idi.
Genelde erkekler olduğu için menü de ne yapacağım konusunda baya düşündüm. Bayanlar olsa bir kısır patates salatası vs. yaş pasta ya da yeni denenen tarifler derken çıkıyor ortaya birşeyler fakat erkeklerde öyle değil.
Eşiminde onu yapma, onu ben sevmiyorum, şunu yapma şu sevmiyor derken iş iyice çıkmaza girdi. Hatta ismini söylediğim çeşitlerin " nasıl yapılıyor bi anlat ona göre karar vereyim" demesiyle en iyisi mi ben bunu klasik tatlardan yapayım dedim. Hem doyurucu olsun hemde herkesin damak tadına hitap etsin istedim.

Menüde;

Mercimek köftesi
Tarifini Sevgili Portakal Ağacının sitesinden aldım. Tek farkla içerisine yeşilsoğan koymadım.


Peynirli mayalı poğaça
Kendimin klasik tarifi (1su bard süt, 1 su bar ılık su,1 yumurta akı içine sarısı yüzüne, sıvıyağ, şeker, tuz, maya, un(1 kilodan biraz fazla gidiyor net ölçü veremiyorum)...Yumuşacık bir hamur yoğurup yarım saat dinlendirip şekil veriyorum)

kakaolu kurabiye



Ve Sütlaç.....
Sütlaç Tarifim Cahide abladan. burada Heralde orayı bilmeyen yoktur.Tarifini 3 kere yaptım hepsindede tam sonuç çıkıyor. Ben birde içerisine 2 limonun kabuğunu koyuyorum enfes bir aramo oluyor.
 Afiyet olsun.






Fotoğrafların hepsi tarafıma aittir.

1 yorum:

  1. Cok guzel gozukuyolae banada beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...