10 Aralık 2014 Çarşamba

Battaniyem kareli, motiflerim çok degerli :)



Ali Tarıktan fırsat buldukça bu ara elişi yapıyorum. Günler kısa fakat akaşmlar bir hayli uzun geliyor. Kitap, yemek vs. derken saat hala 10 u gösteriyor. Benim gibi eli boş durmayan biri için tabi ki baya bir sevindirici oluyor bu durum.




 Her zaman motif motif örülen şeyler benim daha kolayıma gelmiştir model ne kadar zor olursa olsun her gün bir motif bitirmek insanı sevindiriyor.
Yanıma bir çay arkada çalışan bir müzik ya da gönle hitap eden bir sohbet olursa motif yapması daha bir keyifli hal alıyor. İhmal etmezsem dilime de bir zikir yerleştirip vakti boş değerlendirmektense hem manen hem madden dolu dolu geçirmek daha hayırlı değil mi?





Geçenler de sabah yataktan ilginç bir yorgunlukla çıktım. Kahvaltıyı yapıp kendimi tekrar koltuğa atar gibi oldum. Akşama kadar uyusam mı diye düşünürken, aklıma motiflerim düştü. Bir gayret giriştim eve, akşamın yemeğini bile hazırladım Ali Tarıkı uyutp, üstüne birde kek çırpıp oturdum ip sepetinin başına.
İiçimden dedim ki en tembel günüm böyle olsun :D


Motifler bir bir arta dursun, bakalım bu battaniye kime nasip olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...