21 Haziran 2014 Cumartesi

Kimse pek bilmez bir ismimde Hatice benim :)


    Mekanlar değişti bir an. Zamanın çarkı durdu. Alem lal kesildi. Görünmez alemler o anı resmederken renk, ışık ve koku derinleşti. Haticenin gönlü bir meşher yerine döndü. Göz değmemiş bir aşinalık, yürek duymamış bir fevkaladelikle karşısındaydı Muhammed. Hatice'nin yüreğinde ani bir dalgalanma... Kalbinde deli bir çırpınış... Gözlerine hücum eden yaşlarla neye uğradığını anlamadı. Göz ile kalp arasında kurulan kutlu bir sıratın üstünde yürüyordu. Kıldan ince, kılıçtan keskin bir sırattı bu. Her yanı ışık dolu. O ışıklı yolun ilk adımında iliklerine kadar ürpermişti. Onu ilk gördüğü anın ışığıyla kalbi kat kat inceldi. Ruhundan iliklerine yayılan bir ürpertiyle neye uğradığını bilemedi. Dünya dünya olalı beri böylebir karşılaşma görmemişti. Kainat tek göz olmuş o anı seyrediyor gibiydi .
     Ruhunda inceden inceye bir yağmur Hatice' nin İs, kil, kir ne varsa önüne katmış yıkıyor. Bir arınma süreci ki ruhunda bambaşka alemler devşiriyor. Gözyaşı mı, rahmet mi bilmedi, bilemedi. O güne dek hiç duymadığı, , tatmadığı bir duygu sağanağı altındaydı. Gözünden akıp giden yaşlar, ruhunda açmış çöl gülleri üzerine damladıkça kimseye belli etmedi. Nasıl bir hal yaşadığını anlayamadı. Başını kaldırdı ona bakmaya çalıştı .Heyhat ki bakamadı.:
"Bu ne tecellidir Ya Rab! Kuluna Yardım et!" dedi kendi kendine.

Aşka adanmış bir Ömür / Hz. Hatice

 


Allah boş oturanı sevmez derdi annem.
 Cevdet Said' in Oku isimli kitabı bitti. En kısa zamanda çok güzel notlarıyla yayınlamayı planlıyorum.
Bu aralar Ali Tarık diş çıkarıyor. Ateş , mızmızlık çok fena hallerdeyim.
Güzel mavi bir bebek yeleği ve yukarıdaki kelimelere sahip olan kitaba başladım.. "Allahım diyorum içimden oğluma hayırlı uykular ver". Hayırlı diyorum çünkü geçenlerde ateşlendi akşama kadar bir şey yemeden emip uyudu sürekli, anne yüreği tabi o arada başında oturmaktan başka bir şey yapamadım ki. İçimde ki fırtınaları tayfunları hiç anlatmayayım hele.O uyumadan elime bir şey alamıyorum. Onun vaktinden çalıyormuş gibi hissediyorum kendimi, bu günler bir daha gelmeyecek biliyorum. 40-45 dk yı geçmesede uykusu işim yoksa kendime gelmeye yetiyor. Bir taraftanda neden bu kadar az uyuduğunu düşünüp duruyorum. Araştırma yaptım pek bir şey bulamadım. Düzeni böyle demekki.aldık kabul ettik paşayı.

5 yorum:

  1. Kitabı anlatışınızı çok beğendim. En kısa sürede okunacaklar listemde olacak. Teşekkürler. Bebeğiniz için de kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk satırlar kitabın içerisinden bir bölüm. Elinize aldığınızda bırakamayacağınız bir eser. :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ne güzel bir blog olmuş yorum bırakmasanız hiç keşfedemeyecektim belkide :)ziyaret ettim ve çok beğendim artık bende sizi takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hoşgeldiniz diyelim o zaman :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim.. Çok mutlu ettiniz beni. Daha yeniyim emekliyorum. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...