12 Mart 2014 Çarşamba

Terlik çantası


Bu çantayı ne zaman yaptım hatırlamıyorum bile.2010 Nisan ayında 10marifet sitesinde paylaşmıştım. Çok beğenilmişti.  Ta o zamanlardan blog düşüncem varmış ki yaparken birde fotoğraflamışım.
 Evlendikten sonra bu çantayı anem çok kullandığı için ona bıraktım.Şu günlerde İhtiyaç duymuyorum dersem yalan olur. Kısa mesafeli yerlere giderken, terlik, ve bir iki birşey için çok ideal ve ayrıcada çok şık oluyor. Ben pullarını hep elimde işlemiştim tek fakat bir arkadaşım, 3 parmak eninde metre işi pullar olduğunu söyledi siz pratik olsun diyorsanız o şekilde yapabilirisiniz. Tarifini aşağıda resimlerle anlatmışım.

 






 ALZEMELER:
4 adet makrume siyah ip(orta kalınlıkta)
5 numara şiş
30 gr siyah kare pul
20 gram siyah kesme boncuk
1 çift yuvarlak ahşap desenli kulp
YAPILIŞI:
Başlangıç1.80 ilmekle başlıyor bir düz bir tor olarak lastik yapıyoruz.
2.40 sıra bu lastiği devam ettiriyoruz
lastik kısmı
lastik kısmı
3.daha sonra on sıra düz on sıra tor olarak onar sıralık kareler yapıyoruz
tor ve düz olan kısım
tor ve düz olan kısım
4.bu onar sıralık kareler toplam olarak 14 sıra oluyo 7 çantanın ön kısmınına 7. si arka kısmına geliyo
5.bitirdikten sonra kesme işlemi yapılıyo.
6.bi naylon iplik ve iğneyle tor kısımlarına bir pul üstüne bir boncuk olarak pullar dikiliyo öne gelecek yedi sıraya…
pullu kısım
pullu kısım
7.daha sonra kulplar dikilip çanta birleştiriliyo..
(. isteğe göre astar yapılabilir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...