9 Mart 2014 Pazar

Şepşeker bir proje...popcorn flower granny square.



yemek yemek nereye kadar diğmiii :)
dün eşimle alışverişten gelirken arabada "keşke badem alsaydık" dedim. "Ne yapacaktın" diye sorupta kurabiye cevabını verince bizim ki parladı :) neden mi ? son günlerde çok şükür misafir bolluğu vardı. Aralarda birde bloğa eklemek için kurabiyeler deneyince, kafayı yediğimi düşünmeye başladı bizim ki. her şeyin fazlası zarar tabiki o da haklı....
Bende bugün kalktım aldığım ipleri elime geçirdim. Ne zamandır kırlent örmeyi düşünüyordum. Geçen günlerdede Smilena.. ablanın bloğunu takip ederken gördüğüm bu şekerleri kaydetmiştim. Takip edenler bilir elimde şu an işlediğim bir seccade var. Bir şeyin elimde çok uzun süre kalması biraz geriyor beni. Çocukla ancak yarısına kadar gelebilmiş olsamda devam ediyorum büyük bir gayretle, arada sıkılırsamda gayretimin tekrar yeşermesi için bu şekeleri yapıyorum.

Şepşeker bir proje...popcorn flower granny square.

Nasıl zevkli yapılıyor anlatamam size. Bittiği zamanda böyle şepşeker olacaklar eminim...

Yapılışı üzerine o kadar çok video var ki youtubede. Geçen gece akşamki misafirleri bırakmak üzere bizimki Üsküdar'a indi, işleri uzayınca açtım hemen yapılışını; yaptım bir renk.. Tabi o arada bizimki geldi saat gecenin 1'i. Bana diyor ki "başbakan bugün açıklama yaptı, youtube yi kapatacakmış" diyor. Önce şaka yaptığını düşündüm meğer doğruymuş. Siyaset konuşmak istemesemde bloğumda. Etme başbakanım faydalı şeylere(!) kullananlar var benim gibi ;) deyip noktalıyorum yazımı.
Takipte kalın! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...