13 Mart 2014 Perşembe

Ali Tarık artık emekliyor...

Küçük elma kurdum benim. 2 haftadır önce yerde geri geri gittik, daha sonra asker gibi kendini iterek götürdük en sonuda doğru sürünme şeklini bulduk :D Yürüteçle 5. aydan beri yeteri kadar çekmecelerime uzanan, sehpaların üzerinde örtü bırakmayan bu minik artık sürünüyor.Buzdolabı, bulaşık makinesi açıldığı anda gözleri ışıldayarak geliyor. Hele birde banyonun kapısı ve ışığı açık olursa, tut tutabilirsen Tarık Paşayı.

Bende ise bir taraftan bayram havası bir taraftan karalar bağlamış durumdayım. :)
artık elişlerine vakit bulmayı geçtim, elini attığını çekiştiriyor, iplerle kedi gibi oynuyor, makaslara aşırı ilgi duyuyor, yerde ne bulursa direk ağzına götürüyor minik haylaz. İşin kötü yanı bu kadar haylazlığa elektirik süpürgesinden korkuyor.İstisnasız her gün elektrik süpürgesi çalıştırırdım; Korkusunu tetiklememek için evin bir bölümünü o uyurken kalan bölümünü akşam-babamızın gönlünü edebilirsem o Tarık ' la ilgilenirken- süpürüyorum.
En önemlisi çokça dua istiyorum. Başını vuruyor, o minik parmaklarını çekmecelere sıkıştırıyor, boyundan büyük şeyleri çekiştiriyor.
Vel- hasılı kelam Ali Tarık büyüyor...

5 yorum:

  1. maşallah maallah *-*


    bloğumda cekılısm var bekleırm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Öyle mi.. bulamadım sanırım link atarmısınız :)

      Sil
  2. pardon uye olmak istedim,,,ama galba bende bir sorun var
    sonra insallah..

    YanıtlaSil
  3. bu aralar blogger izleyici gadgeti sürekli hata veriyor. Düzeltmeye çalıştım ama oldu mu bilmiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...