17 Mart 2014 Pazartesi

14.03.2014... Dişlerin Sağlam, ömrün bereketli olsun Ali Tarık...



dişimiz çıktıııı. bizim dişimiz çıktııı.
Ali Tarıkın dişi çıktı mı çıkacak mı? 11 aylık oldu daha çıkmadı mı? Çıkarsa nasıl olacak? derken Cuma sabah saatlerinde bardaktan su içirirken oğluma, suyu bardağı ısırır gibi içtiği için, çıt çıt bir ses. Allahım nasıl heyecanlandım.
Bardaktaki suyu içip bardağı tekrardan değdirdim dişine. çıt çıt yapıyor. Ağzını açtırmıyor ki bakayım. Neyse gönlünü edip ağzını açtığımda alt dişini 1 tanesi ufacık bir uç vermiş.
Koşa koşa önce anneanneyi, sonra babamızı, sonra da babannemizi arayıp bir neşeyle müjdeli haberimizi verdik.
   Sevgili Babacığım Ayın 20 sine biletimizi almıştı. Sivasa gitmeden önce dişi çıksa da orada diş buğdayı yapsak diyip duruyordum. Hiç ümidim, beklentim olmadığı halde dişi çıkınca pek bi sevindim. Koşa koşa Ümraniye'ye keçe almaya gittim. Süsleri yapmaya başladım. Daha önceden çıksa çok güzel planlarım vardı ama Ali Tarık, doğumunda olduğu gibi hiç beklemediği anda şaşırttı annesini. Bu 3-5 günde ne yaparsam arık.
(doğumdada öyle olmuştu. Bebek şekerleri ,keçe süsleri, planlarım vardı. Annem doğumdan önce gelecekti güya, tek çarşıya gitme durumunda olmadığımdn, onunla malzemeleri alıp yaparız diyordum.Ali Tarık paşa, 15 gün önceden hiç beklemediğimiz bir anda teşrif edince, annanesi bile doğumun ertesi günü gelebilmişti ancak.)
       Çok bir şey de yapmayı istemiyorum aslında. Bebekle öyle her istediğimi, her aklımda ki projeyi yapmak istediğimde muhakkak onu bir parça ihmal ediyorum. Öyle uykusundan yemeğinden bir ihmallik değil bu. Ben birşeyle uğraşınca onu genelde sancı tutuyor :D  sebepsiz yere ağladığı için hem kendimi hem onu yıpratıyorum. O nedenle blog başlığımda da olduğu gibi o uyurken ne yaparsam. Varsın kimse takdir etmesin beni, varsın olmadı desin, hadi hepsini geçtim, varsın şunu da yapacaktım bunu da yapacaktım diye içimde ukde kalsın. Hiç biri bebişimden önemli değil :)

Güzel oğlum, dişlerin sağlam ömrün bereketli olsun....

2 yorum:

  1. Merhabalar izleyicilerinizdenim banada beklerim sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...