17 Ocak 2014 Cuma

Yuvayı dişi kuş Yaparmış...

 Öncelikle bir kuş Kalıbı ayarladım ve keçelerime çizdim. Sonra onları kestim ve Çift taraflı aralarına kurdale koyarak (siz ip yapabilirsiniz) Yapıştırdım. Beyaz keçeden kanatlarını yaptım.
 Daha sonra belli aralıklarla bir kurdaleye önce iğneledim. Daha sonra diktim.


Bir aşağı bir yukarı dizip kapıya taktım.
Yardımcı olun diye size kuş kalıbınıda veriyorum.




not: yazıcınız varsa çıkarın. Yoksa parşömer kağıdını ekrana tutun ve kalemle kalıbın üzerinden gidin. En kolay bu şekilde çıkarıyorum kalıplarımı.

Yapım önerisi ,: İsterseniz kuşların üzerine yada aşağılarına harfler kesip bebeğinizin odasına yapabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık büşracım.Bende keçelerle bir şey yapıyorum fakat neyle yapıştırıyorsun ? ben dikiyorum çünküde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal çocukların kullandığı 404 le yapıştırdım. Dikmek baya yorucu olur iğne geçmez çünkü

      Sil
  2. Ben de küçük çiçekler yapıp içini lavanta ile doldurdum ve ahşap askılığa astım.
    Hoşluk oluyor evde, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...