6 Ocak 2014 Pazartesi

Üsküdar' a Gideriken...


İster istemez her anne dışarıya aklınca binlerce soruyla çıkar. Üşür mü, hasta mı olur, ağlar mı, biberonun aldım mı, emziği nerede, telefonum yanımda mı?
Taşındığımızdan beri üsküdara inicem deyip duruyordum. Ördüğüm yeleğe düğme bahnesiyle bir gayret geldi hazırlandım çıktım. İyiki çıkmışım.
Bir önceki evimizde merdiven probleminden dolayı dışarı çıkmazdım. Çıksam bile bir iki yere hızlıca gider gelirim  ya da hafta sonları eşimle çıkarım...Eşle çıkmanın hem iyi hem kötü yanları var. Birşey alırken ona sorulması gibi ve ne gerek var cümlesini duymak gibi :)
İşte üsküdara inince kendimce alışveriş yapmayı ne kadar özlediğimi farkettim. Daha önce hiç gitmediğim için pek bi yerini bilmiyordum bu sayede baya bi keşfetmiş oldum.
Şimdi yapmam gereken şey listemi tutup havanın güzel olduğu günleri takip etmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...