7 Ocak 2014 Salı

Kargom yola çıktı.



İnsanın Allah için sevdiği dostları olmasının ne kadar güzel olduğu kelimerle anlatılacak türden değil.Çok sevdiğim dostum, kardeşim; uzun zamandır hasretle beklediği bebeğine kavuştu. Bebeğimize kavuştuk mu demeliyim bilmiyorum. En çok Annesinin evine olsada bizede Rahmet olarak inen kuzum için hediyelerim paketlendi ve kargoya çıktı.İnşallah sorunsuz bir şekilde ulaşır.

 Rahmet bebek doğmadan, Hüsnü Hattan bir tablo yapacaktım. Fakat o günler bende hamile olduğum için bazı sebeplerden dolayı yapamadım. Aklımda o kadar çok şey vardı ki. Taşınma telaşı gelen misafirler derken bir kaçını hazır aldım. Ali Tarık gündüzleri pek uyumayan bir bebek olduğu için Ancak yeleğini ve patiklerini yetiştirdim. İleriki günlerde yeleğinde açıklamasını anlatacağım.
 Çam sakızı çoban armağını oldu.
Kahveden boyadığım kağıda Annesine ve bebeğine mektup yazdım.
Güle güle kullanmaları dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...