23 Ocak 2014 Perşembe

Gece uykum kaçarsa...

 Bu ara geceleri uykum kaçıyor nedense; gelip kendimi burada buluyorum.Bazen stresten bazen heyecandan çoğu zamanda kafama bir şey taktıysam bekle ki gelsin uyku...
Eşim her ne kadar kızsada ona çaktırmadan pc başına geçtim.Genelde bu saatler kitap okuma saatimdi, eğer yatmadan önce renkli blogları görmeseydim :)
 Bloglar arası gezerken güzel renkli bir bloğa rastladım adı smilena (takip ettiğim listede görebilirsiniz). Bu projeyi de ondan aldım. (Allahım ne bereketli keçelermiş. Geçenlerde kuşlarımı hatırlarsınız,  keçelerimi bitirmek için yaptım ama yok bitmiyor. Neden bitmesini istiyorsun derseniz; tabiki yenilerini almak için :) Neyse konuyu dağıttım yine. Bloglar diyordum. İşte o ablanın tatlı bloğunda gezerken bir kaç yabancı kişilerin bloglarını önermişti. Bakayım diye açtım ve gerçekten çok güzel şeyler yaptıklarını farkettim.
    Amerikan flimlerinden midir nedir, kafamda, yabancı -türk olmayan ecnebi- hanımlar canlanırken; böyle evle ev işleriyle alakası pek olmayan, karanlık evlerde yaşayan, çalışan, elişi yapmayan tabiki, en fazla evde durduğu zaman bahçeyle ilgilenen hanımlar canlanırdı. Bu dediklerimden çok farklı olanları muhakkak vardır ama sanki çok az gibi gelirdi bana. Sebebini bilmiyorum.Fakat o gece bu imaj baya kırıldı. Dedim ne maharetler varmış bunlarda böyle.
    Gezdiğim bloglar rengarenk projelerle doluydu. Bir çoğunu yapacak listeme kaydettim ve blogları takip listeme ekledim.

Sallama çay, kitap ayracım işte o gecenin nacizane ürünü. Resmini görür görmez keçe torbasını yüklendim geldim. Çay severim malum...Mutfaktan sızan az ışıkta hemen kesip-diktim. Çoktan canımın sıkıntısı gitmiş uykum gelmişti bile. Diyorum ya elişleriyle uğraşmak benim için dünyada eşi olmayan terapi vasıtası.

2 yorum:

  1. Büşracım ben daha çok okuduğun kitaba takıldım.Adı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  2. Martin Eden...Jack London'un kitabı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...