7 Ocak 2014 Salı

Ksşıklıktı Şimdi mandal kutusu.Çok amaçlı yeşil çay kutusu


Ben tam bir siyah çay hastasıyım. Bu sevgim aileden geliyor sanırım.Bekarken çaycımızın altı hiç kapanmazdı.Annemle temizlik yparken hemen hemen her molada çay içerdik. Akşamları da rahat bir demliği bitirirdik.Sabahları gözünü açan, abdest alıp çayı koyardı. Hele ramazanlarımız. Ezan okunurken çayı demlerdik ki yemek sonrasına hemen hazır olsun. Hamileyken bile en çok çay aşermiştim düşünün artık.
Fakat eşimle öyle olmadık.
Eşim bitki çayını ve kahveyi çok sever. O nedenle akşamları ona bitki çayı demlerim. Eşim ne zaman yeşil çay içmeye başlasa kilo veriyor.Onun için iyi bir şey fakat bende vermeye başlayınca işler değişti.Artık yeşil çay yerine kışın kış çayı, yazın ıhlamur vs. Bazen iştaha gelir kendi karışımı kendim yaparım. Ihlamur, 1 dilim elma, karanfil, nane, papatya, melisa, kuşburnu, limon. Bu seneye kadar bütün kışı griple geçiren ben bu çayları içmeye başladıktan sonra daha olmadım dersem yalan söylemiş olmam. İnşallah böyle deyip kendi kendimede nazar etmem. :)
Bu gördüğünüz kutu bizim yeşil çay içtiğimiz zamanlardan kalma. Böyle birkaç tane daha var. Ben bunlardan birşey yaparım deyip saklamışım. Geçenlerde elime gelince. Keçeyle kapladım hemen. Üstüne kelebek kondurdum.Kaşıklık yaptım. Yeni taşındığım evde ihtiyaç duymayınca mandal kutusu olarak kullanıyorum. Çok amaçlı anlayacağınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...